10 alkalom, mikor az IMDB átvert
(Columbia Pictures)
1/11
Te is az a típus vagy, aki mielőtt megnéz egy filmet, felmegy az IMDB-re, és ha azt látja, hogy nem kapott elég pontot, azt mondja: "Oké, akkor inkább kihagyom"? Nos, ha mindig az oldal értékeléseire hagyatkozol, könnyen megeshet, hogy lemaradsz pár filmről, amik nagyon is jók, sőt, igazából a maguk nemében egészek zseniálisak. Ezt nem hagyhatjuk: íme 10 mozi, amit totál alaptalanul húztak le.
Top Gun 6.9
2/11
6.9 - ez most komoly? Oké, alapvetően egy nyálas darab a nyolcvanas évekből, de emellett egy olyan ikonikus alapdarab is, amit nagyon nagy kár lenne kihagyni. Nem is értjük, miért pontozták le. (Paramount Pictures)
Az utolsó akcióhős 6.2
3/11
Nevezhetjük vígjátéknak, de posztmodern akciófilm-szatírának is, ha így művészibben hangzik. Önazonos, vicces és szórakoztató - oké, ez nem sok Schwarzenegger-moziról mondható el, de ez mindenképp megér egy misét! (Columbia Pictures)
Tango és Cash 6.3
4/11
A buddy-cop filmek ősapja, zseniális, fergeteges tempójú és humorú akciókomédia, amiben Stallone és Russell olyat alakítanak, hogy a fal adja a másikat. Még a huszadik alkalommal újranézve is szórakoztató! (Warner Bros.)
The Babadook 6.9
5/11
Ez a horrorfilm briliáns tisztelgés az olyan klasszikusok előtt, mint a Rosemary gyermeke, az Iszonyat vagy a Halállista, és az olcsó jump scare-paráztatások helyett a pszichoterrorra helyezi a hangsúlyt. Kiemelkedik a mostani, henteléssel és kínzással teli filmek közül, mert valami olyasmiről szól, ami nagyon is valós és hétköznapi. A műfaj rajongóinak kötelező. (IFC Films)
Az élet fája 6.7
6/11
Ennél a filmnél is jobb, ha nem hagyod, hogy a pontszámok elriasszanak: van akik szerint mestermű, van akik szerint uncsi és tele van lózungokkal. Egy biztos: vannak benne zseniális momentumok, amik miatt nem árt, ha megnézed magadnak. (Fox Searchlight Pictures)
Boonmee bácsi, aki képes visszaemlékezni korábbi életeire 6.6
7/11
Nem egy könnyű mozi, de ha adsz neki egy esélyt, lehet, hogy 2010 legjobbjának értékeled majd, ellentétben az adatbázissal. Vizuálisan lenyűgöző, egészen újszerű filmes élmény, ami nem véletlenül kapott díjat Cannes-ban annak idején. (Kick the Machine)
A felszín alatt 6.3
8/11
Vannak, akinek már önmagában elég a tény, hogy Scarlett Johansson meztelenül szerepel ebben a moziban. Akiknek azonban ez kevés lenne, azok jó, ha tudják, hogy remekül játssza az érzelmi analfabéta földönkívülit, aki mit sem sejtő férfiakat csábít el, és aztán egészen szörnyű dolgokat művel velük. Remekül fényképezett, könnyen érthető de mégsem közhelyes metaforákkal teli film. Ja, és említettük már, hogy Scarlett Johansson meztelenül szerepel benne? (StudioCanal)
Antikrisztus 6.6
9/11
Lars Von Treir's horrorját lehet imádni és lehet gyűlölni, de azt még a legelvakultabb utálkozók is elismerik, hogy gyönyörűen fényképezett, egyedi látványvilágú film. Kritizálói szerint hatásvadász, rajongói szerint húsbavágó és lényegre törő: a lényeg, hogy nem lehet csak úgy elmenni mellette. És a pontszámai ellenére nem is érdemes, (IFC Films)
Snowpiercer 7.0
10/11
7.0: nem egy rossz pontszám, de még így is kevés az utóbbi évek egyik legmeghatározóbb, legújítóbb sci-fijének értékelésére, amely szinte teljes egészében zárt vasúti kocsikban játszódik. Amerikai tempójú, de ázsiai módon őrült disztópia remek színészekkel az emberiség nem túl távoli, de annál sötétebb jövőjéről. (The Weinstein Company)
Ellenség 6.8
11/11
Denis Villeneuve Fogságban című mozija klassz kis thriller, akárcsak a Sicario - A bérgyilkos. Az Ellenség kissé más, de ugyanúgy megvan a maga különleges hangulata és látványvilága, amitől annyira hátborzongató élmény, hogy aki látta, napokig nem tudja kiverni a fejéből. (E1 Films)
(Columbia Pictures)
1/11
Te is az a típus vagy, aki mielőtt megnéz egy filmet, felmegy az IMDB-re, és ha azt látja, hogy nem kapott elég pontot, azt mondja: "Oké, akkor inkább kihagyom"? Nos, ha mindig az oldal értékeléseire hagyatkozol, könnyen megeshet, hogy lemaradsz pár filmről, amik nagyon is jók, sőt, igazából a maguk nemében egészek zseniálisak. Ezt nem hagyhatjuk: íme 10 mozi, amit totál alaptalanul húztak le.
Top Gun 6.9
2/11
6.9 - ez most komoly? Oké, alapvetően egy nyálas darab a nyolcvanas évekből, de emellett egy olyan ikonikus alapdarab is, amit nagyon nagy kár lenne kihagyni. Nem is értjük, miért pontozták le. (Paramount Pictures)
Az utolsó akcióhős 6.2
3/11
Nevezhetjük vígjátéknak, de posztmodern akciófilm-szatírának is, ha így művészibben hangzik. Önazonos, vicces és szórakoztató - oké, ez nem sok Schwarzenegger-moziról mondható el, de ez mindenképp megér egy misét! (Columbia Pictures)
Tango és Cash 6.3
4/11
A buddy-cop filmek ősapja, zseniális, fergeteges tempójú és humorú akciókomédia, amiben Stallone és Russell olyat alakítanak, hogy a fal adja a másikat. Még a huszadik alkalommal újranézve is szórakoztató! (Warner Bros.)
The Babadook 6.9
5/11
Ez a horrorfilm briliáns tisztelgés az olyan klasszikusok előtt, mint a Rosemary gyermeke, az Iszonyat vagy a Halállista, és az olcsó jump scare-paráztatások helyett a pszichoterrorra helyezi a hangsúlyt. Kiemelkedik a mostani, henteléssel és kínzással teli filmek közül, mert valami olyasmiről szól, ami nagyon is valós és hétköznapi. A műfaj rajongóinak kötelező. (IFC Films)
Az élet fája 6.7
6/11
Ennél a filmnél is jobb, ha nem hagyod, hogy a pontszámok elriasszanak: van akik szerint mestermű, van akik szerint uncsi és tele van lózungokkal. Egy biztos: vannak benne zseniális momentumok, amik miatt nem árt, ha megnézed magadnak. (Fox Searchlight Pictures)
Boonmee bácsi, aki képes visszaemlékezni korábbi életeire 6.6
7/11
Nem egy könnyű mozi, de ha adsz neki egy esélyt, lehet, hogy 2010 legjobbjának értékeled majd, ellentétben az adatbázissal. Vizuálisan lenyűgöző, egészen újszerű filmes élmény, ami nem véletlenül kapott díjat Cannes-ban annak idején. (Kick the Machine)
A felszín alatt 6.3
8/11
Vannak, akinek már önmagában elég a tény, hogy Scarlett Johansson meztelenül szerepel ebben a moziban. Akiknek azonban ez kevés lenne, azok jó, ha tudják, hogy remekül játssza az érzelmi analfabéta földönkívülit, aki mit sem sejtő férfiakat csábít el, és aztán egészen szörnyű dolgokat művel velük. Remekül fényképezett, könnyen érthető de mégsem közhelyes metaforákkal teli film. Ja, és említettük már, hogy Scarlett Johansson meztelenül szerepel benne? (StudioCanal)
Antikrisztus 6.6
9/11
Lars Von Treir's horrorját lehet imádni és lehet gyűlölni, de azt még a legelvakultabb utálkozók is elismerik, hogy gyönyörűen fényképezett, egyedi látványvilágú film. Kritizálói szerint hatásvadász, rajongói szerint húsbavágó és lényegre törő: a lényeg, hogy nem lehet csak úgy elmenni mellette. És a pontszámai ellenére nem is érdemes, (IFC Films)
Snowpiercer 7.0
10/11
7.0: nem egy rossz pontszám, de még így is kevés az utóbbi évek egyik legmeghatározóbb, legújítóbb sci-fijének értékelésére, amely szinte teljes egészében zárt vasúti kocsikban játszódik. Amerikai tempójú, de ázsiai módon őrült disztópia remek színészekkel az emberiség nem túl távoli, de annál sötétebb jövőjéről. (The Weinstein Company)
Ellenség 6.8
11/11
Denis Villeneuve Fogságban című mozija klassz kis thriller, akárcsak a Sicario - A bérgyilkos. Az Ellenség kissé más, de ugyanúgy megvan a maga különleges hangulata és látványvilága, amitől annyira hátborzongató élmény, hogy aki látta, napokig nem tudja kiverni a fejéből. (E1 Films)